Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

Γνωμικά!

- Αληθινή αγάπη δεν είναι εκείνη που αντέχει το μακροχρόνιο χωρισμό, αλλά εκείνη που αντέχει τη μακροχρόνια οικειότητα.
-Η αγάπη είναι ολόκληρη η ιστορία της ζωής μιας γυναίκας και ένα επεισόδιο στη ζωή ενός άντρα.
-Ο χωρισμός ελαττώνει τα μέτρια πάθη και δυναμώνει τα μεγάλα, όπως ο άνεμος σβήνει τα κεριά αλλά φουντώνει τις φωτιές.
-Από τα μάτια πιάνεται, στα χείλη κατεβαίνει, κι από τα μάτια στην καρδιά ριζώνει και δε βγαίνει.
- Αληθινή αγάπη δεν είναι εκείνη που αντέχει το μακροχρόνιο χωρισμό, αλλά εκείνη που αντέχει τη μακροχρόνια οικειότητα.
-Η αγάπη είναι ολόκληρη η ιστορία της ζωής μιας γυναίκας και ένα επεισόδιο στη ζωή ενός άντρα.
-Αν αγαπάς κάποιον άσ’  τον να φύγει. Αν γυρίσει πίσω, εντάξει. Αν δεν γυρίσει, μάλλον βρήκε κάτι καλύτερο
-Τώρα που βρήκα πια μιαν αγκαλιά, καλύτερη κι απ’ ό, τι λαχταρούσα, τώρα που μου ‘ρθαν όλα όπως τα ‘θελα κι αρχίζω να βολεύομαι μες στην κρυφή χαρά μου, νιώθω πως κάτι μέσα μου σαπίζει.
-Περασμένες μου αγάπες, του καιρού χαλάσματα όσο μακριά κι αν πάτε στη ζωή μου τριγυρνάτε σαν χλωμά φαντάσματα.
-Ορισμένες γυναίκες χρειάζονται  δυο άνδρες: έναν για να τον παντρευτούν και τον άλλον για να έχουν με ποιόν να κάνουν σύγκριση.
-Θεωρώ πιο γενναίο εκείνον που κυριαρχεί στα πάθη του από εκείνον που κυριαρχεί στους εχθρούς του.