Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018

ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ!

Της Δημοσιογράφου Κατερίνας Ράγιου.
Μόνο λόγια, λόγια που ποτέ δεν γίνονται πράξεις, λόγια που πλέον τα βαρέθηκα. Από την κούνια μία μάνα να μου τάζει ένα μέλλον με όλες τις προδιαγραφές, ένας πατέρας που να με ενθαρρύνει ότι θα ζήσω μία καλύτερη ζωή απ αυτόν. Λόγια αμέτρητα στο μυαλό μου, σκηνές θολές και μπερδεμένες, όνειρα των άλλων για εμένα χωρίς να ρωτήσουν αν είμαι μέσα. Σε πόσους δεν μας το έχουν κάνει αυτό, να μας πνίγουν με λόγια, με όνειρα και να τρέχουμε να σωθούμε, μέχρι την στιγμή που όλοι είπαμε άντε να γαμη. σας βαρέθηκα. Βαρέθηκα εσάς τους πάνω, τους κάτω, τα χειρότερα που θα μπορούσα να έχω για να με καθησυχάζουν στην μετριότητα τους, για να μην αλλάξω τον κόσμο και το σύστημα του. Να μην αντιδράσω σαν ρομπότ πιστό μια ζωή στα συμφέροντα των άλλων και εγώ που, που είμαι, τι κάνω; Και όλοι να συνεχίζουν να μου δίνουν συμβουλές για το καλό μου, πώς να ποδοπατήσω τον διπλανό μου πώς να ανέβω ψιλά και εγώ να μην το κάνω και να τους απογοητεύω. Γιατί οι δικοί μου οι γονείς με έμαθαν να πηγαίνω και ας μου βγει και σε κακό με βάρκα την ελπίδα και τα όνειρα μου. Να μην χρειάζομαι να υποβαστάζομε από κανέναν, να είμαι ανεξάρτητη, όχι εγωίστρια. Αλλά οι άλλοι δεν το αντιλαμβάνονται έτσι σαν κοράκια, πάνω στον συνάνθρωπο τους. Δεν το έχετε νιώσει να μην συμβαδίζετε με τους άλλους επειδή δεν θέλετε, δεν μπορείτε, δεν είναι στο αίμα σας και στον χαρακτήρα σας να κάνετε κακό για το συμφέρον. Όλοι θα φύγουμε μια μέρα πιο συμφέρον, μαζί μου θα το πάρω. Και η συνείδηση που βρίσκεται αυτή και πόσοι την διαθέτουν; Δεν θα γίνω χοντρόπετση, επειδή το επιστάζουν οι νόμοι της κλίκας σας, δεν θα γίνω σαν εσάς, δεν θα πατήσω κανέναν, παρά θα σταθώ σε εμένα. Πείτε ότι θέλετε, όλοι καλοθελητές να βοηθήσετε και πίσω σκάβετε το λάκκο και όταν σας αντιλαμβάνομαι, σας πειράζει. Ξέρετε τι φίδια υπάρχουν, μην τους δίνεται σημασία φίδια γεννήθηκαν μια ζωή θα σέρνονται κάτω. Το μόνο που θα ζητήσω σαν θερμή παράκληση απ αυτούς, επειδή τους βαρέθηκα, μπορούν τις συμβουλές τους να τις κρατάνε για τον εαυτό τους και να τις βάζουν εκεί που ξέρουν. Θα δεχτώ κριτική, συμβουλή και άποψη από κάποιον καλύτερο από εμένα, από κάποιον που σέρνετε δεν την έχω ανάγκη. Και για να μην σας μείνει απορία το καλύτερος από μένα είναι αυτός που με την πάροδο των χρόνων θα έχει κάνει πράξη και νόμο της ζωής του την τιμιότητα που αναφέρω εγώ τώρα. Τέρμα πια στις συμβουλές των ερπετών, των δήθεν, των πασέ, των κυριλέ μπορούμε και μόνοι μας.