Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Ένα λαμπρό παράδειγμα για το πώς λειτουργεί η γυναικεία λογική

Το αποφάσισα! Θα φτιάξω μια σαλάτα για να εντυπωσιάσω την οικογένειά μου. Μια σαλάτα με κοτόπουλο που είναι και εύκολη. Ευτυχώς, έχουν μείνει μερικά κομματάκια κοτόπουλου στο ψυγείο. Χρειάζομαι και μερικά κομμάτια ανανά σε κονσέρβα για την σαλάτα. Για να δω…Έχω χρησιμοποιήσει τον ανανά, αλλά έχω κρατήσει τον χυμό του. Τι θα τον κάνω τον χυμό; Θα τον πιω; Όχι… Να τον πετάξω; Μα δεν πρέπει να πετάμε φαγητό.
Ααα μόλις θυμήθηκα. Έχω μια συνταγή για τάρτα, που έχει χυμό ανανά ως βασικό συστατικό. Ορίστε, τα έφτιαξα όλα. Μισό λεπτό για να φτιάξω την τάρτα πρέπει να χρησιμοποιήσω μόνο τους κρόκους των αυγών, χωρίς τα ασπράδια…Άρα, θα πρέπει να μαγειρέψω κατευθείαν τα ασπράδια, γιατί αν τα βάλω στο ψυγείο στο τέλος θα τα πετάξω και δεν είναι σωστό.
Έχω μια ιδέα! Μπορώ να φτιάξω μπισκότα μαρέγκας. Είναι εύκολα και τα παιδιά τα λατρεύουν. Για τις μαρέγκες χρειάζομαι μερικές φλούδες λεμονιού. Ωχχ και τι θα κάνω με το λεμόνι που θα μείνει; Αν το αφήσω έτσι, θα ξεραθεί.
Ίσως μπορώ να το χρησιμοποιήσω για το dressing της σαλάτας μου. Η συνταγή έλεγε: “Πάρτε το μισό κρεμμύδι…” Πλάκα μου κάνει; Τι θα το κάνω το άλλο μισό;
Χμμ..μισό λεπτό. Μπορώ να το χρησιμοποιήσω σε σάλτσα ντομάτας, που ταιριάζει τέλεια με τα μακαρόνια. Βρήκα μια συνταγή για σπιτικό ντοματοπολτό. Περάσαμε πολύ ωραία με την μαμά μου το καλοκαίρι, που φτιάξαμε σπιτικό ντοματοπολτό. Έχω χρησιμοποιήσει το μισό από το βάζο που φτιάξαμε. Τι θα κάνω με το υπόλοιπο; Είναι κρίμα να χαλάσει μέσα στο ψυγείο. Είναι τελείως φυσικό, χωρίς πρόσθετα και συντηρητικά.
Τελικά, θα κάνω μια εύκολη σούπα λαχανικών, που μπορώ να χρησιμοποιήσω και αυτές τις ντομάτες. Ωχχ μου έχουν τελειώσει τα λαχανικά. Δεν πειράζει θα πάω να αγοράσω. Αγόρασα όλα τα λαχανικά, τα φρούτα, οδοντόκρεμα, οδοντικό νήμα, ένα ζευγάρι κάλτσες για τον σύζυγό μου (ήταν κρίμα να μην τις πάρω, αφού είχαν έκπτωση), ένα χαριτωμένο ζευγάρι σαγιονάρες για τον εαυτό μου (ήταν και αυτές σε έκπτωση) και πολλά σαπούνια, γιατί ποτέ δεν ξέρεις που θα χρειαστούν. Καθώς γύριζα σπίτι, σταμάτησα λίγο στην τράπεζα για να πληρώσω μερικούς λογαριασμούς, πετάχτηκα στο καθαριστήριο να πάρω μερικά ρούχα και πήγα στον φούρνο να πάρω φρέσκο ψωμί. Σχεδόν δεν ένιωθα τα πόδια μου, όταν γύρισα σπίτι. Με κάποιον περίεργο τρόπο έφτιαξα την σούπα λαχανικών και αγνόησα τελείως όλα αυτά που περίσσευαν. Τελικά, κάθισα εξουθενωμένη σε μια καρέκλα, αλλά ήμουν πολύ ικανοποιημένη με την μέρα μου. Ξαφνικά, μου ήρθε μια σκέψη στο μυαλό:
“Μα τι τρελή που είμαι! Θα μπορούσα εξαρχής να πιω τον χυμό ανανά!”
ΠΗΓΗ: tilestwra.com/